DIY - Şeffaf Kalem Kutusu Yapımı

Herkese merhaba :)  Bir güzel sanatlar öğrencisi olarak o kadar çok kalemim var ki anlatamam sizlere... Bu kalemlerimi topyacıyı bi çantaya ihtiyacımdan dolayı çıkan bir DIY çalışmasıyla beraberiz:) Sade bişi olmasın cıvıl cıvıl olsun istedim:) bakınız:)
 Malzemelerimiz; şeffaf ince masa örtüsü, fermuar , sticker kağıdına çıkarılmış desenler , makas, ip
 Öncelikle sticker kağıdındaki beğendiğimiz deseni kesiyoruz.

 Ardından masa örtüsüne ortalayıp yapıştırıyoruz. Zedelenmesin diye üzerine tekrar masa örütüsünü koyup diktim. böylece desen arada kaldı:)
 Fermuarı dikip bitiyoruz:)

taaaaa taaaaaaaaaaaaam :) nasıl olmuş??:))

Yorumlar

  1. Instagram da görüp bayıldım çok güzel olmuş gerçekten :) Denemeye çalışacağım mutlaka ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok merak ediyorummm benimle paylaşır mısın canım :)

      Sil
  2. Gerçekten çok süpersin tatlıım. Ama yapamam sanırım....

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. nasıl yapamazsınn zerrinim! çok daha iyisini yaparsın :)

    YanıtlaSil
  5. yapiskanlari nereden aliyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar matbaacılardan yada kırtasiyeden sticker kağıdı derseniz bulabilirsiniz:)

      Sil
    2. ben sordum kırtasiyeye fakat bulamadım

      Sil
    3. O zaman, matbaacılara da sormanızı tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar