TELEFON KAP SATIŞIM:)

Herkese selammm:) Sınav haftasından dolayı yoğun bir 2 hafta geçirdikten sonra nihayet bloguma çevirdim ilgimi:) Ve sonunda  karşınızda Telefon kap satışlarımı sergilemek istedim:)
Telefon kaplarımı kısaca bahsedeyim sizlere...
öncelikle üzerindeki malzemeleri ben yapıyorum :)Şekilleri elimle yapıyorum.(micky ve kelebek dışında)
Bu sebeple tektir. aynısını bir başka yerde BULAMAZSINIZ.

Satış amaçlı olup, 20.11.2013 tarihinden itibaren KAPIDA ÖDEMELİ olarak gönderilir.

SİPARİŞ VERMEK İÇİN;

tugcegorgulu_93@hotmail.com' a mail atabilirsiniz.
(detay ve fiyat bilgisi için) 
 Sormak istediğiniz telefon kabının resmini  de atarsanız daha verimli bir iletişim sağlamış oluruz.:)

ÖZEL İSTEK ÜZERİNE FARKLI TELEFON KAPLARINA UYGULANABİLİR.

 iphone 4  neon yeşil kap
 iphone 5 "kokoş kız" temalı kap
 iphone4 "cupcake sever" temalı kap
 iphone 5 "Şeker kız"  temalı kap
 ipphone 5  "şekerim" kap
 iphone 5 " micky mouse"
 iphone5 "kremalı pastam"

iphone 5  "kelebek dünyam"

 iphone5 "kelebek etkisi"
 iphone 4 "ilovepink"
galaxy s4 " güzelim"

Popüler Yayınlar