Ablamın Evliliği - Detaylar

Kocaman 1 haftalık tatil + 1yaz okulunun ardından herkese Merhaba! :) Tatildeyken pek fazla ilgilenemedim blog ile.. :( Ama kontrolu ele geçirdim yeni yeni :)
Bu yazım ; 1 ay önce ablam evlendi ve neler oldu ? adlı bi post aslında :)))

Kına gecesi gelin alması kuaför detayları derken ablam bir de bakmışım evli:) Hatta 1 ay olmuş!

Peki o zaman hadi gidelim o günlere:)

Ablamın düğüne hazırlık sürecinde pek yanında olamamıştım okulum dolayısıyla :( o yüzden kına gecesinden 3 gün önce Manisa'ya gelip  ablam için bir şeyler yapmak istedim! Kına gecesi için alınan tefleri süslemeyi planladım ;  


Su yeşili ve pembe kurdelelerden oluşan  bu tef ablamın kaftanı ile uyumlu.Teflere bağlanmak üzere bu minik kartları da hazırladım hatıra olsun diyeeeee:)

Ve çok şanslıyız ki  Kına için bir başka detaya imza atan kuzenim Tuğba  bakın ablam için neler yaptı:)




 Kınalıklar
 Düğün Anı Defterimizz:)

Daha fazlası için ; www.dugundefterim.com
Bu siteyi ziyaret etmelisiniz çok güzel şeyler var kuzucuklar !!:)

Kına gecesi 

Okulum dolayısıyla elbise bakarken zorlandım ama içime sineni aldım. Diktirmedim bile!:)







Düğün



Fotoğraflar: Evren Kasırga
 Kına gecesi elbisem: Caprisse Alsancak
Saç - Makyaj : Zuhal Kuaför
Düğün elbisem : Bianco Vita Çankaya


Yorumlar

  1. Sen zaten çoook güzelsin, daha da güzel olmuşsun :) abla kardeş güzellikte yarışıyosunuz resmen :) harika gözüküyorsunuz ikinizde. Ablana bir ömür mutluluklaarr!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm benim!! çok sağol güzel sözlerin için...... çok öpüyorum senii :)

      Sil
  2. ay ne güzel resimler bunlar böyleee ablanada sanada bayıldım hele o tefler şahane:)
    umarım bi ömür mutlu olurlar darısı başıan:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. canım çok sağol :) amin amin diyorum :P:))))

    YanıtlaSil
  4. ablanizin gelinligine bayildim nerden acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) teşekkür ederiz:) Simge Moda Evi - Çankaya / İzmir

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar