DIY - Ojeyi suyla kullandık

Sayfamın ilk 'Do it yourself (DIY)' çalışmasını sizlerle paylaşıyorum! Eminim ki  elinizde renk renk çeşit çeşit ojeler vardır.Ben ve arkadaşım elimizdeki ojeleri ile sadece manikürümüzün bir parçası olarak görmedik güzel bir çalışma yaptık !:)
Aslında bu proje bir anda çıktı!. Oje sürerken önümüzde pembe bir taç gördük ve bir anda aklımıza gelen bu çalışmayı sizlere sunmak için başladık ...

malzemelerimiz;
*buz gibi soğuk su
*tabiki taç (istediğiniz bir obje de olabilir.) bardak,vazo,kalem vs.
*objenizin büyüklüğüne göre kap
*ojeler
*kürdan veya iğne
*pamuk veya peçete
~~




 İlk olarak kabımıza soğuk suyu döküyoruz. Ardından istediğimiz renkte ojeyi damlatıyoruz. Damlattığımız da inanılmaz bir şekilde oje yayılıyor.Eğer suyunuz soğuk değilse bu işlem gerçekleşmeyecektir. 

 Ve bu işlemi bir kaç defa farklı renklerle yapıyoruz.


 Ayrıca işlemleri hızlı yapmanız gerekiyor. ojenin yüzeyi kurumaması lazım. Sudaki oje'ye kürdan yardımıyla şekil veriyoruz.
 Vakit kaybetmeden taçı suyun içine daldırıyoruz. 
 Taç suyun içindeyken geri kalan ojeyi kürdan yardımıyla temizliyoruz. Temizledikten sonra  tacımızı çıkartıyoruz.





Tasarımı size ait olan bu çalışmayla aklınıza gelebilecek çeşitli nesnelere uygulayabilirsiniz:)
Kolay gelsin...

Yorumlar

  1. Bayıldım geçişler çok hoş! DIY projelerinin devamını beklerim canım

    YanıtlaSil
  2. bende istiyorum, site çok güzel olmuş canım..
    bayıldım resmen bayıldım :))
    Leman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir zevkle yaparım canımm Çok teşekkür ederimm:))

      Sil
  3. aaaa ne güzel olmuş:)
    eline sağlık:)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Canım şahane olmuşş 😍 ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar