2016 KIŞ STİLİ - İlham Kaynakları

Kış geliyor diye hiç bu kadar sevinmemiştim sanırım. Sıkı sıkı giyinmeye çalışıp,  kahveyle ısınmaya çalışmayı özlemek... Sıkı giyinmeye "çalışmak" diyorum çünkü ben kalın giyinemeyenlerdenim. Bunun için kış hastalıkla geçiyor. Ve buna rağmen kışın gelmesini dört gözle bekliyorum.  

Bu yağmurlu günlerde  içinizi ısıtacak kombinler derledim. Bence bu posttan sonra sizinde fikriniz değişebilir, kışın gelmesini isteyebilirsiniz.:)

Bakıldığı zaman 2015-2016 kış aylarında;

 Etek kesimleri asimetrikleşiyor.
Siyah beyazın geometrik hali , skiny ve yüksek bel pantolonlar devreye giriyor.
Baskı t-shirtler son gaz devam..


Renklere bakacak olursak, ara tonların yanı sıra ana renklerin cazibesi de mevcut bu kış.






















                                                                             
Twitter Takip: @tugcegorgulu
Instagram Takip: @tgblog
Snapchat Takip: tgblog
                                   
                                                                                                                          Fotoğraflar : pinterest.com
                     harpersbazaar.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar