Moda Tasarım Kızları


Sevgili blog okuyucularıma sıcacık bir Merhaba :) 
Bu yazıma hayat hikayem demekte yanlış olmaz heralde. Ben Moda tasarım okumaya karar verdiğimde 6. sınıftaydım. Kuzenim Moda Tasarım için Çizim dersleri alırken keşfettim bu yönde ilerlemek istediğimi. İlk başta mankenleri giydirmeye başladım. Çizerken ordan burdan bişeyler çıkarttım, geometrik, asimetrik, şık, rüküş ne varsa çizdim. Baktım çizmek güzel ama bunu hayata dönüştürmek için dikim bilgimi de Kız Meslek Lisesinde sürdürdüm.

Lise boyunca kararım değişmedi. Üniversitede de Moda Tasarım okumam lazım dedim ve İzmir Ekonomi Üniversitesi Moda Ve Tekstil Tasarımı bölümüne başladım :)
Yani böylelikle hayallerimi teker teker gerçekleştirmeye başlamış olmuştum.

Bu okul bana  eğitim yönünden birçok şey katmakla birlikte arkadaşlıkta kazandırdı. 
Bence biz  okulun gelmiş geçmiş en kalabalık grubu sayılabiliriz. Başka örneği yoktur helalde. Biz kim miyiz diyip cıvıtmadan konuya devam edelim :)

Hepimiz Moda Tasarım okuyoruz. Ve Hepimizin de Moda Tasarım içinde farklı amaçları var. Çok farklı karakterlere sahibiz. Ama 4 seneden beri hiç kopmadık.
Ailemizden daha çok görüşüyoruz.
Paylaştık,  Sabahladık, Ağladık, Güldük, Boş yaptık...
Yeri geldi tartışmalarımızda oldu, ama biz daima bu grubu ayakta tuttuk 
Bakıyorumda çok şey yapmışız bize helal olsun diyorum :D 
Kapanışı da arkadaşlığımız daim olsun diyorum 
Sizi Seviyorum kızlarr ... 
Instagram : @tgblog
Fotoğraflar : Ersan Çeliktaş



Yorumlar

Popüler Yayınlar