Saç modeli arıyorsanız...

Geçtiğimiz günlerde ablamın düğünü için saç modelleri ararken  aklıma böyle bi post yazma fikri geldi! Gerçekten de  davete gidilirken  elbiseden sonra gelen en zor işten birisi de  saç modelidir. Aynen benimde böyle oldu. O yüzden  sizlere bugün böyle bir şey paylaşmak istedim!


Birçok yıldız gece kıyafeti ile salık ve doğal bir saç'ı tercih ediyor.

En sevdiğim gevşek topuzlar! Sanki evde kendin toplamışcasına!
Düğün için kuaföre gidip ,*düğüne gider gibi* olmasın demek gibi:)

Örgü topuzlar bu yıl da  çok moda:)



Eskilerde hatırlarsanız abiye giydiğimizde saçımız belliydi. Tabi ki kıvırcık veya düz bir topuz! Son yıllarda bu alışkanlığımız sona eriyor. Artık abiye kıyafetlerimizi toplu saç ile çok şık bir kombinasyon yapıyoruz. Çok daha asil ve göz alıcı!


Saçınızı derin ayırarak çok havalı bir görünüşe bürünebilirsiniz.

öpücükler!

Yorumlar

  1. MÜKEMMEL modeller :) emeğine sağlık fakat ben senin düğün fotoğraflarını merak ediyorum bizlerle paylaş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım, en kısa zamanda paylaşmayı düşünüyorum düğün ayrıntılarını:)

      Sil
  2. Sac modellerinin bazilari cok farkli cok bgendim basarilar size:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar