Instagram'dan næmeler - Nelerden memnun kaldım? :)

Merhaba güzellikler!:) Günün postu karşınızda. Beğendiğim şeyleri instagram'da paylaşıyorum ama post olarak paylaşmıyorum.Çünkü 1 ürün için post yazmak çok saçma geliyor bana :) Ama blogta da olsun istiyorum diye düşünürken aklıma instagram da ki paylaşımlarımdan oluşan post yazma fikri geldi! Ve hemen hazırladım sizlere :D
Hemen geçelim neler varmış ?

Karşınızda 2013 yaz aylarının trendi olacağı bu sevimli yuvarlak çerçeveli gözlük var! 
Bu tip güneş gözlüklerini görmemiş olamazsınız.Hemen hemen her dükkanda satılıyor. Bende durur muyum aldım bir adet! Ama yurt dışından aldım ben. Endişelerim vardı aslında nasıl gelecek acaba? Camı çizik gelir mi falan diye?Ama bir geldi bayıldım diyebilirim. Evet merak ediyorsunuz biliyorum :P
 nereden aldım : zerouv.com
Ablam yakın zaman evleneceği için eve alışveriş yaparken Zara Home'a
girdik.Zaten girenler bilir müthiş bi kokusu vardır mağazanın.İşte bu koku  ginger lily :) body cream'i de varmış. hemen aldım - kokusu kalıcı :) Bir kaç tane koku seçeneği ile bizlere sunulmuş. fiyatı: 15tl
Rengine vurulduğum saatim! Dolanmalı saatler sezonda göze batanlar arasında..
Tabi ki de Koton akseuarların'a yer ayırmazsam ayıp olurdu.Yaklaşık 1,5 aydan beri bize sunulan bu takıcıkların bazıları indirimde bile sakın kaçırmayın derim :)
Kokusu çok hafif ve büyüleyici bu Arko krem ile gliserin sayesinde ellerim yumuşacık oluyor tavsiyeeee:) 
Yalnız kremi uyguladıktan sonra çok ovuşturmamanız gerekiyor.Çünkü krem topaklanıyor.
Siyah noktalarım çıktığında çözüm yolu ararken keşfettiğim bu ikiliyi şiddetle tavsiye ediyorum! yaklaşık 2 aydan beri düzenli olarak( akşam  peeling +tonik sabah sadece tonik ) kullanıyorum Sonuç çok güzel...:) 

Yorumlar

  1. aynı takıları almakta mı tesadüff :) seninle aynı zevklere sahibiz tuğçeciğiiim :)
    bu arada verdiğin adres mükemmel bende istiyorum bu gözlüklerden! ama paypal dan mı alışveriş yaptın acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi misin:)))))))) zevklerimiz aynıymış dediğin gibi:) Zerouv'a girdiğimde kendimi kaybettim ve gözlükler gayet güzel aynı resimdeki gibi:) Paypal sayesinde alışveriş yaptım canım muah !:)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar