DIY - Toprak kap kaplama

Canı sıkılanlar  buraya... 2012 yazında yaptığım toprak kap saksı süslemesini anlatıcam sizlere:)
Çokkk basiiiittt. Hemen yapmak isteyeceksiniz:)
Hemen geçelim anlatıma...

Malzemelerimiz
tutkal 
un
su
toprak kap 
kurabiye kalıpları

İlk önce plastik kaba unu koydum ve ortasını eşeledim. Tutkalı ve az bi miktar suyu döktüm. Hamur olana kadar yoğurdum. Sert bi hamur oldu. (normal bi durum :) )


 Hamurla şekil verdim ve toprak kaba tutkal yardımıyla hamurları yapıştırdım. Hamur kuruduktan sonra çatlayacaktır. Çok fazla çatlamamasını istiyorsanız suyu az kullanın :)
   Ve sonuç.....
                                                                ~~
                                                     bir diğer boyalı saksı..

-Boya için sulu boyayı kullandım.



Yorumlar

Popüler Yayınlar