Toms ayakkabılar

*Ne zamandır yazmak istediğim bir posttu bu. Sonunda yazıyorum:)


Nedir bu Toms ayakkabılar? Neden bu kadar trend oldu?

   Öncelikle iyi ki trend olmuş diyorum! Çünkü
toms ayakkabıları araştırırken öğrendiğim bilgiler sizinde hoşunuza gidecektir."Shoes for tommorrow" sloganı ile bu işe başlamıştır. Espadril denilen bu ayakkabıların amacı sosyal projeye yardım etmek.2006 yılında Arjantin deki yoksul çocuklara yardım amacıyla düzenlenen bu hizmet; satın alınan her ayakkabı için bir tane de alınan kişi adına yoksul çocuklara verilmesi şeklinde işliyor.


Türkiye'de Toms nerede satılıyor? 

       Araştırmama göre Vakkorama mağazaları, v2k designers mağazalarında satılıyormuş. Almak isteyenlere duyurulur.

Çeşit çeşit desen desen bu Tomsları çok sevdim. Ayrıca bu marka ayakkabı'nın yanı sıra kıyafet ve gözlük de satıyor!

















Yorumlar

  1. Siyah deri çok hoşmuş. Ama TR'de bulamadım. Bu arada Beymen'i de ekleyebilirsin satın alınabilecek yerlere. Sanırım V2K'da artk satılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgi için teşekkürler :) bu arada bende çok beğendim siyah deri olanı :)

      Sil
  2. Toms ayakkabılar gerçekten cok kaliteli herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende katılıyorum... Kullanlar son derece memnun :)

      Sil
  3. Ayakkabita'yı inceleyebilirsiniz.
    Toms klasik, dantelli, desenli, çizgili modelleri bay ve bayan için mevcut

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar