BİKİNİ SEÇMECE


 Sonunda havaların ısınmasıyla mağazalarda bikini modelleri görmeye başladık. Aslında bakarsanız bu yıl hiç beklediğim gibi değil bazı markalar dışında… Gerçi bikini markaları şuana kadar bütün ürünlerini sergilemiş olmasada lafım şimdikiler için. :)   Bikini veya mayolarımız her ne kadar markalı da olsa sezonluk gibi. Yani; yıpranıyor.. rengi açılıyor veya ipleri gevşiyor…  Her sene bikini alma sebeplerimden biri bu olsa da  mağazada  şeker gibi duran bikiniler gel beni al gibi görünmesi 2. sebebimdir.:) 
Bikini arayışına girince bakın neler neler buldum. Özellikle Zeki Triko* bu yıl Yine döktürmüş… 

*Mayo giymek istiyorum.

    Evet! Mayo giymek istiyorum. İnsanlar  şaşırıyor. Ne garip!  Zayıfsın niye mayo giyiyorsun diyorlar. Mayoyu sadece  şişko ablalar mı giyiyor da ben bilmiyorum ?:) 

*Eğer ki kilolarınız varsa da doğru tercihlerle güzel bi görünüm elde etmeniz mümkün:)

ARMUT TİPİ:Küçük göğüs, geniş kalça.Göğüsleriniz küçükse (benim gibi:) destekli veya fırfırlı modelleri tercih etmelisiniz.

ELMA TİPİ:Geniş omuz,kalın bel ve balık eti. Bikini üstü için üçgen model tavsiye edilir. Düşük belden uzak durulması gerekir.

ÇİLEK TİPİ: Büyük göğüs , geniş sırt ve dar kalça. Straplez ve büyük cup'lu üçgen model bikini modelleri tam bu tipe göre..

MUZ TİPİ: Vüct hatları düz. mayokiniler tam size göre..

















Yorumlar

Popüler Yayınlar